pátek 22. února 2013

Sledujte Miloše Zemana - SledujMiloše.cz

Tak a je to tady :-), sice to ještě zdaleka není hotové (a taky nikdy nebude), ale už jsem nevydržel - dál čekat...
Pokud Vás to zajímá zavítejte na nový web / projekt SledujMiloše.cz. V rámci tohoto projektu se snažíme kriticky sledovat a komentovat kroky Miloše Zemana v úřadu prezidenta České republiky.
Přesně jak se psalo po volbách v mnoha článcích... "Co s tou energií?", "Rozplyne se?" Doufám že ne...

Web SledujMiloše.cz vznikl jednoduše na základě našeho upřímného zklamání z toho jak dopadli letošní prezidentské volby. Je to prostě věc, kterou člověk žijící v demokratickém státě musí respektovat, ale neznamená to že na svůj názor musí rezignovat.

Prezidentskou volbu jsem řešil asi tak půl roku předem, zjišťoval si různé informace, bavil se s příznivci i odpůrci mého rozhodnutí a stejně (jak jsem už tady psal) jsem zvolil "špatně" (Vladimír Franz) - zklamalo mě to...

V druhém kole voleb jsem měl ale jasno a byl jsem upřímně moc rád, že se našlo dostatek lidí, kteří to všechno, na rozdíl ode mě, prokoukli a volili pana Knížete v první volbě. Díky nim jsem měl koho volit i já.

Bohužel, všichni víme jak to dopadlo... (Chápu že ne všem toto bohužel nesedí)

Všechno to čtení, zjišťování, poslouchání, komunikování, komentování a tříbení názorů tím přeci ale nezahodím. Viselo to ve vzduchu ta jednoduchá otázka (o to složitější odpověď): "Co teď?"
V podstatě ještě v den prezidentské volby večer jsme už ale měli první nástřel... Vůbec netvrdím, že to byl můj nápad, ba naopak, ale byl fajn. Ten nápad je SledujMiloše.cz.

Je to jednoduše místo kde se (jak doufám) budou kumulovat veškeré informace o počinech Miloše Zemana v prezidentském úřadu.
Je mi jedno že to bude pracný, je mi jedno, že se to někomu nelíbí, můžeme se o tom bavit... ale prostě je to podle mě smysluplná věc, kterou můžu pro veřejnost udělat - takže ji udělám. (zní to pěkně :-))

Takže pokud ve vás tento článek, nebo dokonce projekt SledujMiloše.cz vyvolává NĚJAKOU reakci, podělte se se mnou/s námi o ní! Pokud dokážete přispět odkazem na web třeba na svůj facebook budu moc rád. Pokud mi pošlete odkaz na zajímavý článek na internetu moc rád ho tam přidám. Pokud třeba i něco sami napíšete a budete to chtít uveřejnit tam -> bomba :-)

Předem děkuju/jeme

Žádné komentáře:

Okomentovat