středa 13. března 2013

Busík zuří!!!

Bohužel je to tak, budí se ve mě agrese kterou budu muset nějak ventilovat, dneska, někdy v době od 2:00 až 17:00 mi někdo vykradl Busíka, už po druhé... :-(
To, že se ztratilo rádio, alkoholmetr, nějaké to tričko, 2 basy piva a moje úžasné kožené sáčko (i když to mě posouvá k agresivitě velmi), zdaleka nepředčí psychickou újmu mě a hlavně osobnosti Busíka!

NĚKDO cizí se prostě měl tu drzost dostat dovnitř a pohybovat se tam!!! říkám ne! to se prostě nesmí Busíkovi dít! Je to symbol OPAČNÉHO CHOVÁNÍ!!! Takže od příštího týdne bydlím v Busíkovi vyzbrojený brutálními proprietami pro případ vpádu agresora, kterého s Busíkem společně spolkneme a nikdo ho už nikdy neuvidí! Budeme prostě společně hájit jeho čest!

PROSBA O POMOC!!!
Prosím všechny kdo si tohle přečtou, aby v případě pohybu po Holešovicích a okolí měli oči na stopkách! Kdybyste viděli kohokoli v pískovém, odraném koženém sáčku, prosím vyfoťte ho, pošlete mi fotku a podezřelou osobu sledujte, dokud nepřifrčím a v případě práva na mé straně toho člověka nesejmu a sáčko si nevemu zpět!!!

Děkuji všem za případnou spolupráci! Pokud Vaše chování přispěje k dopadení pachatele (lépe k znovunabytí onoho zmiňovaného koženého Sáčka) nabízím SUD PIVA dle vlastního výběru!!!

Všem Busíkům zdar! a Zlodějům smrt!

PS (pro Káju): Kájo potřebuju poplašňák při jehož spuštění povolej zloději svěrače!
PPS (pro Honzu): Honzo potřebuju zvenčí NAVAŘIT petlici na VYSACÍ ZÁMEK!

Naše přátelství přetrvá! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat