středa 26. října 2011

Lyžovačka v mrazáku

Ano je to tak jak naznačuje titulek :-) Nevěřil jsem tomu, ale skutečně je to pravda! Normálně jsme byli lyžovat v obrovském nizozemském mrazáku, kde je 5 stupňů pod nulou, je tam pořád sníh a taky spoustu holanďanů, kteří to na lyžích nebo snowboardech moc neumí..
Když Alka přišla s tím nápadem moc jsem tomu nevěnoval pozornost, protože mi to přišlo jako celkem trapnej vtípek a programoval jsem si vesele dál :-) ale když jsme včera  v 18:20 dorazili na autobusové nádraží kde už se stihla utvořit parádní fronta zjistil jsem, že je to pravda...
Normálně tak jak jsme byli (já v manžestrákách, Alka ve svém podzimním kabátku z Islandu) nás naložili postupně všechny do několika autobusů, které v tu hodinu tvořili kyvadlovou dopravu mezi Aachen a nizozemskou sjezdovkou. Cesta trvala asi 20 min a vysadili nás u obřího zakrytého mrazáku.
Vešli jsme, z automatu jsme si zakoupili rukavice (5 euro, jsou povinné), dál nám půjčili přeskáče, ještě dál nám půjčili lyže, ještě dál hůlky a pak zase trochu zpátky nám půjčili i helmy a už jsme stáli před 6-sedačkovou lanovkou mířící vzhůru na asi 200-metrový umělý kopec :-)
V celém areálu vozily lyžaře asi 3 pomy a takhle lanovka, tak po 9 hodině se celkem i uvolnil plac, tak jsem měli možnost i trochu polyžovat :-)
No sníh umělej, půjčený lyže, ledový plotny se udělali celkem rychle a na začátku i celkem dost lidí, nicméně něco pro mě tak neuvěřitelnýho jsme si nemohli nechat ujít! Jako bonus byl fakt, že to celé se vším všudy (autobus tam-zpět, půjčení vybavení a 4 hodiny lyžování) stálo jen 17,5 euráku.
No prostě cool zážitek :-) koukněte na fotky


Toto je automat na rukavice a čepice :-)


Sjezdovka


Alka, která právě sjela sjezdovku a neupadla :-)


Simba - Kápo sjezdovky, kterej upadl (povšimněte si kvalitních lyžařských kalhot z kolekce "do nepohody" od Matela)

Žádné komentáře:

Okomentovat