čtvrtek 27. října 2011

Svobodná práce

No je pravda, že před asi 2 dny jsem tento termín slyšel poprvé díky tomuto článku (videu). Také je ale fakt, že od té doby mě tato myšlenka více než nadchla!
Nejen, že je to skvělý nápad užitečného podnikání (a jsem moc rád, že někdo něco takového podniká), ale je to vlastně celý životní styl!
Vůbec mě v dnešní době šokujících zpráv v médiích o zmizelých miliardách, obecném "utahování opasků" a všeobecně šířených skazkách o ekonomickém kolapsu celé Evropy, přijde velmi důležité a prospěšné, že se někdo snaží utvářet ostrůvky takzvané Břicháčkovi "pozitivní deviace".
Je přímo skvělou skutečností, že se i v dnešní době veřejně prezentují lidé, kteří jsou schopni svobodně přemýšlet a utvářet tak prostory pro příjemné sdílení důvěry skupiny lidí!
Jsem z toho opravdu nadšen, že takoví lidé existují a velmi jim držím palce. Jejich existence totiž popírá všudepřítomný fakt, že náš svět je pouhým kulturním smetištěm prožraným "tunely" a zaplněným vzduchem který se pro špínu peněz nedá dýchat. Mám z toho opravdu radost, že když "nelze" systém změnit shora, přes to se najdou lidé, kteří se o to pokoušejí zespodu. Velmi, velmi mě tato zpráva inspirovala, právě teď a právě tady!
Pokud jste zaznamenali v tomto článku nějakou ironii, hned na ni zapomeňte! Množství uvedených superlativů bylo důsledkem mého ryzého nadšení pro tuto věc, skutečně!
Zatím nemám o principech fungování Hubu dostatek informací, ale jistě se o tuto problematiku v blízké době budu podrobněji zajímat, má totiž fakt fazónu!

Líbí se vám tato myšlenka také? Mě přijde přímo zářná, je to v podstatě přesně to co hledám, musím to někdy vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat