čtvrtek 24. ledna 2013

Můj zdiskreditovaný hlas pro Franze

Dobrý večer, oficiálně se zříkám svého hlasu v prvním kole volby prezidenta České republiky, který jsem bohužel věnoval Vám pane Franzi. Jsem zklamán hned 3x za posledních pár hodin...
  1. Nedoporučil jste všem voličům aby šli volit! 
  2. Řekl jste, že nikoho nepodpoříte a že k tomu máte pádný důvod (nedostatečný mandát s čímž nesouhlasím) 
  3. Ani to jste nedodržel a nakonec jste podpořil Miloše Zemana (Přes to, že jste v prezidentské diskusi ČT, nadhodil, že si dovedete představit Karla Schwarzenberga jako svého poradce) 
Bohužel s takovou nekonzistentností názorů skutečně nemohu souhlasit, proto děkuji pane Franzi, ale nashledanou!

Doufám, že za 5 let občanská společnost vyplodí jiného, lepšího kandidáta než jste Vy, kterého budu moci podpořit...

Zároveň se omlouvám všem, jejichž práva jsem ohrozil tím, že jsem v první volbě ihned nepodpořil jiného kandidáta, který by Miloše Zemana nepodpořil.

Žádné komentáře:

Okomentovat