středa 23. ledna 2013

Pane Vladimíre Franzi...

"Má kandidatura vznikla jako výraz naděje svobodných občanů, že vše nemusí jít jenom cestou stran, zájmových skupin, velkokapitálu či establishmentu. Pakliže si tito občané dokázali sami najít a zvolit svou cestu, není důvod se nyní měnit v účelového agitátora, byť pro kohokoliv. Mandát není můj, ale je to mandát 350 tisíc svobodně myslících lidí" 
[Vladimír Franz, 23.1.2013 - FB profil iniciativy Vladimír Franz Prezidentem]
V prvním kole prezidentských voleb jsem volil, pane Franzi Vás, sháněl jsem pro Vás podpisy, účastnil se velkého množství vašich veřejných přednášek a "pátků s Vladimírem". To, že jste dokázal na věci kterým nerozumíte odpovědět "nevím" jsem oproti ostatním bral naopak velmi pozitivně (nemusíte vědět všechno a pokud něco nevíte není podle mě správné si něco vymýšlet...).
Váš dnešní postoj ale skutečně nechápu a je mi velmi nepříjemný. Nechtít vyslovit jméno, které v druhé volbě podporujete, mi přijde skutečně jako prohra. Argument, že k tomu nemáte mandát nemohu uznat, protože lidé kteří Vás volili, Vás pravděpodobně volili právě proto, že si mysleli, že jste morální a že názor na dobro/zlo prostě máte.

Tím, že jméno vyslovíte, přeci vůbec nepředurčujete koho budou volit Vaši voliči z prvního kola! Jestli si myslíte, že ano, máte o nich skutečně nevalné mínění! Samozřejmě, že jsou to samostatně myslící bytosti, které jste tolik podporoval, tak neschovávejte svůj názor ani před nimi!

Takže ačkoli jsem byl jedním z Vašich velkých podporovatelů a bylo tomu tak i přes mnohé Vaše neduhy (které mi nepřišli tak důležité oproti morálce a občanské probuzenosti kterou hlásáte), nyní díky Vašemu postoji k druhému kolu prezidentské volby jsem nucen se zastydět, že jsem Vás volil všem se omluvit a otočit se jinam... Pardon, tohle mě skutečně mrzí... :-( Přesto věřím, že vaše kandidatura měla cenu, jenom bohužel menší než jakou jsem ji přikládal... přesto děkuji...

Žádné komentáře:

Okomentovat