sobota 12. listopadu 2011

Knedlíky

V Německu všichni pořád jedí ke všemu zelí... Hranolky se zelím a vepřovým masem, zelí s lososem a bramborama, zelí se zelím, nebo zelí samotné.
Alka tedy rozhodla, že krom vitamínu E ze zelí budeme také potřebovat k přežití vitamín C z jablek a za strašlivě výhodnou cenu (3,5 euráku) nakoupila rovnou 5 kilové balení, které mě teď nutí jíst, čemuž zatím tvrdošijně odolávám (uvidíme jak to dopadne po tom až si přečte tento článek).
No tak prostě vymyslela si způsob jak do mě ta jablka dostat a tak rozhodla že uvaříme jablečné knedlíky. Ačkoli jsem zpočátku balení jablek do těsta celkem zdárně sabotoval, nakonec výplodem naší práce byli dva hrnce plné výborných knedlíku (bohužel s jabkem vevnitř :-)
Rozhodli jsem se je ještě obohatit výborným jahodovým jogurtem, kterého jsme rovněž za velmi výhodnou cenu nakoupili pro jistotu rovnou kilo, aby nám nic neuniklo... :-)

Závěr a zhodnocení:
Knedlíky byly moc dobré, omlouvám se všem jablkům za celoživotní křivdu a nenápadně doufám, že knedlíky vyzbydou i na snídani... :-)

Knedlíky - ó to božské jídlo bez zelí! :-)

Simba - velkopojídač jablečných knedlíků :-)


1 komentář:

  1. Ahojte! Jsem ráda, že jsem narazila na to, že z tý dálky taky něco sem tam ublognete :) Doporučuju ještě jablkánky - těsto jajko na palačinky, jen hustští, do toho jablka, nalít na pánev, smažit, těsně po vyndání z pánve obalit ve skořicovém cukru, ňamka! A doufám, že se tam máte dobře :)
    Žabka

    OdpovědětVymazat